About Me

My photo
heyy , im icha . im not a perfect girl. my hair doesn't always stay in place and i spill things a lot. i'm pretty clumsy and sometimes i have a broken heart. my friends and i sometimes fight and maybe some days nothing goes right, but when i think about it and take a step back . i remember how amazing life truly is and that maybe, just maybe, i like being unperfect .19 on this december 6th . current place ; taiping . still studying .unisel in dip industrial technology .

this is MYspace , not YOURS ! so what shits im doing here , is none of your business !

i've learned that goodbye will always hurt. pictures will never be replace having been there. memories good or bad, will bring tears and words can never replace those feelings .

Thursday, March 11, 2010

FINAL.

Thursday 12 March 2010

saya tak penah sangka yang awak sanggup tinggalkan saya yang tak sehat . betul2 tak sangka .saya betul2 berharap yang awak akan ade dengan saya ,macam yang awak janji . tp tak pun .awak sanggup lagi keluar dengan kawan2 awak .macam ni ke awak cakap awak sayang saya ? awak cakap awak akan utamakan saya lebih dari ape pun .saya tak mintak awk berjaga siang malam untuk saya .tapi cukup ade dengan saya .sekurang-kurangnya bile saya bukak mata ,awak ade tersenyum untuk saya .hilang la semua sakit saya .betul ke awak sayang saya kalau macam ni cara nye ?susah saya nak cakap ,saya betul2 dah berputus asa .sedih gile saya .sanggup kan awak ?saya betul tak sangka yang awak mampu tinggalkan saya bile saya betul2 perlukan awak .due hari lepas ,awak dah uji saya dengan idea bodoh awak untuk tinggalkan saya .okay ,saya rasa dah cukup kot .saya dah tak mampu lagi .lagipun saya perlu biasakan diri tanpa awak .sekarang pun ade awak atau takde ,saya dah tak rase ape2 .saya malu untuk tagih cinta orang .sudah la ,cukupla .klu awak tak hargai saya yang didepan awak ,mungkin ade orang yang sanggup menghargai saya .

No comments:

Post a Comment