About Me

My photo
heyy , im icha . im not a perfect girl. my hair doesn't always stay in place and i spill things a lot. i'm pretty clumsy and sometimes i have a broken heart. my friends and i sometimes fight and maybe some days nothing goes right, but when i think about it and take a step back . i remember how amazing life truly is and that maybe, just maybe, i like being unperfect .19 on this december 6th . current place ; taiping . still studying .unisel in dip industrial technology .

this is MYspace , not YOURS ! so what shits im doing here , is none of your business !

i've learned that goodbye will always hurt. pictures will never be replace having been there. memories good or bad, will bring tears and words can never replace those feelings .

Sunday, March 14, 2010


awak.. hari ni saya nampak serabut , semua orang kutuk saya, tapi saya masih ingat lagi , time kita bersama awak tak pernah kutuk saya dan awak gak la yang selalu baik hati puji saya, SO U'R GREATS FOR ME! awak.. hari ini saya senyum sebab teringat kat awak , tapi awak takde kt sebelah saya , jadik saya senyum pun tak gune ... awak.. hari ni ade orang tegur saya , tapi saya buat buat pekak , padahal nak elak kenal dengan dia sebab hati saya masih pada awak ... awak... hari ni saya berdoa untuk awak , tapi saya doa untuk awak dalam hati , jadik awak tak penah dengarrr doa saya untuk awak all the good lucks and take care hari2 ... awak.. hari ni saya termenung kejap kat tingkap , rasa cam nak patah balik masa bersama awak , awak selalu buat saya ketawa , gembira , bahagia , indah nya tak terkate ... awak.. hari ni saya rindu pada awak sgt2 , saya nk call awak , tapi saye ego ... awak.. hari ni saya dah jauh berubah..saya dah tak macam dulu terkejal cam sial.. now saya try menjadik baik ngan lebih baik .. awak.. hari ni saya cam nak sgt2 jumpa awak.. tapi apakan daya ,saya jauh kat sini .. awak.. hari ni saya menyesal ade ego yang tinggi , tapi dah takde harapan kat sini , jadik nak tak nak terpakse redha dengan ketentuan ilahi ... awak.. hari ni saya tgk gambar kite bersama tengah senyum , masa tu kite same2 bahagia .. awak.. selame ni saya marah awak , bukan saya benci tapi saya nak awak sentiasa mengingati saya yang suke marah awak .. awak.. kadang2 saya kesiankan awak kene melayan kerenah saya yang pelik2 , awak sabar je macam mane pun ..saya takut satu hari nanti awak dah taknak layan saya lagi :( awak.. besok antare kita ade balai berlepas ... besok tak de besok untuk saya , besok jugak tak de besok untuk awak ... awak.. semoge satu hari nanti saya menginsafi diri , tak nak ada ego tinggi dalam hati ni , ia nya membuatkan awak dan saya sakit hati ... awak.. sebelum saya pergi ke mati ..... kat sini saya jujur , saya ikhlas cintakan awak selama ni .. semua sebab saya menyakiti awak saya nak awak bahagia bila saya tiada di sisi .. sebab tuhan kenal kan awk dengan saya adalah anugerah terindah perrrnah saya milikiii ;(

No comments:

Post a Comment